OTP Bank

Amit a cégről érdemes tudni

Az OTP Csoport 11 országban, csaknem 18,5 millió ügyfelének nyújt teljes körű pénzügyi szolgáltatást korszerű digitális banki csatornáin valamint több mint 1400 bankfiókjában. A csoport eredményei alapján olyan szintű stabilitással, tőkeerővel és növekedési képességgel rendelkezik,, amellyel az OTP már nem csak a közép- és kelet-európai régió meghatározó bankja, de belépett az európai mércével mérve is jelentős bankok közé.

Sikereink titka, hogy a régióban található központunknak és a több, mint 70 éves tapasztalatnak köszönhetően jól értjük és kiszolgáljuk ügyfeleink igényeit, nyitottak vagyunk és élen járunk az innovációban. A Csoport eredményességében meghatározó szerepe van a munkatársaknak, ezért kiemelt helyen szerepel a tehetséges és elkötelezett munkavállalók alkalmazása és megtartása.

Magyarországi vállalatként a központunk Budapest, fiókhálózatunk országszerte öt régióban üzemel: Budapesti Régió, Észak-dunántúli régió, Dél-dunántúli régió, Északkelet-magyarországi régió, Dél-alföldi régió; régióközpontjaink: Budapest, Győr, Debrecen, Kecskemét, Pécs.
Magyarországon kívül kilenc országban vagyunk jelen, mint pénzügyi szolgáltató: Oroszország, Ukrajna, Románia, Bulgária, Horvátország, Szerbia, Szlovákia, Montenegró, Albánia, Moldova.

Az OTP Bank olyan kényelmes, modern, könnyebben és gyorsabban elérhető szolgáltatásokat fejleszt, amelyek megfelelnek a digitális kor kihívásainak és ügyfeleink elvárásainak. Keressük az új irányokat és lehetőségeket, kutatásokat végzünk és beépítjük a jó gyakorlatokat. Jelenleg is több száz fejlesztésünk van folyamatban, partneri kapcsolatot építünk a régió vezető fintech vállalkozásaival.

Mindezek mellett felelős szolgáltatóként, aktív társadalmi szereplőként a fenntarthatóság biztosítása is kiemelt értékeink között szerepel: a kulturális értékek gazdagításával, a sport népszerűsítésével és a pénzügyi kultúra előremozdításával próbálunk hatást gyakorolni.

Keresett pozíciók

 

Kapcsolat

Web: otpbank.hu