Molnár Tamás 2006-ban kezdett el adatbányászattal és prediktív modellezéssel foglalkozni. Számos helyen és helyzetben volt alkalma elsőként feltárni analízisre érdemes üzleti kérdéseket, kiválasztani a módszertani megközelítést, végrehajtani a modellezést és átadni az eredményeket az üzleti felhasználók részére. Találkozott sales, marketing, pénzügyi, hr és folyamatműködési problémákkal egyaránt. Minden szervezeti szinttel dolgozott együtt specialistától global head pozícióig.
Beszélgethetünk arról, hogy miképpen tudod érvényesíteni a módszertani tudásodat: mivel fogsz meg valakit az üzleti oldalról egy projektre és hogyan tartod meg az érdeklődést. Mikor számíthatsz rá, hogy az eredményeidet tartósan használni fogják és így rád is hosszú távú partnerként tekintenek? Mik azok a kevésbé népszerű elemei a data scientist létnek, amikre érdemes figyelemmel lenni? De azért érinthetjük a népszerű részeket is - a módszertanokat és a szükséges felkészültséget.
Valamint, az elmúlt években sokat interjúztattam és engem is interjúztattak. Így el tudom mondani, hogy én magam hogyan mértem fel egy rövid beszélgetés során a jelentkezők tapasztalati szintjét, illetve hogy én milyen tipikus interjú stílusokkal találkoztam.